Sidney Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Skrivet 2 Augusti 2008 Har haft 360 sen i November 2007 och jag fattar fortfarande inte hur HDMI uttaget ser ut. Hur ser det ut? Citera
DiRtY Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 detta är hdmi, det måste man nästan ha om man ska ha ett 360:D Citera
Windnoob Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 nej, jag har inte hdmi, har jag arcade eller nån annan? jag avskyr arcade lol. jag är säkert ja har pro eller premium. Citera
DiRtY Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) nej, jag har inte hdmi, har jag arcade eller nån annan? jag avskyr arcade lol. jag är säkert ja har pro eller premium.ok men då e den ganska gammal och större risk för RLOD, och snacka inte skit om arcade >:( har ett själv, fast väntar på en 120 gb hårdisk samt anant :D om du fick med en hårdisk så ar du nog ett premium. Redigerat 3 Augusti 2008 av underwar Citera
Windnoob Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 Vad är RLOD :huh: e de dåligt eller bra? jag har hårdisk =D Citera
DiRtY Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Vad är RLOD :huh: e de dåligt eller bra? jag har hårdisk =Ddet är ett problem på gamla 360 om rtp alla får på dem, men på det problemet har du 3 års garanti. Citera
360Xbox Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) Vad är RLOD :huh: e de dåligt eller bra? jag har hårdisk =DRLOD är red light of doom/death. och det är inte bra, ett tecken på de är att den gröna ljusringen istället är röd!Då ska du ringa kundsuporten i slutet av 360 handboken... Fick det för typ en månad :o men har fixat det nu :lol: :lol: men btw är det ett väldigt bra köp! PS!! det händer inte bara på gamla xbox 360... Redigerat 4 Augusti 2008 av 360Xbox Citera
Sidney Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 detta är hdmi, det måste man nästan ha om man ska ha ett 360:D OK. Ska få en ny TV imorgon, vet inte om det är en HD-TV. Blir det mycket bättre bild när man använder HDMI? Man har ju typ 7 andra kbalar man kan koppla in, 2 röda. Ska man koppla in båda röda? Citera
DiRtY Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 detta är hdmi, det måste man nästan ha om man ska ha ett 360:D OK. Ska få en ny TV imorgon, vet inte om det är en HD-TV. Blir det mycket bättre bild när man använder HDMI? Man har ju typ 7 andra kbalar man kan koppla in, 2 röda. Ska man koppla in båda röda? vad e det för tv? en platt eller fet e den ny eller begagnad, och ja du ska koppla in alla 5 uttag för att få hd eller via hdmi. Citera
Sidney Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) Min gammelmormors (hon fyller 93 imorgon) tv. Den är inte särskilt gammal så den kan ju vara HD-TV. Har typ inget HDMI uttag, så det får bli att koppla in alla 5 uttag för att få HD. Är det de 5 sladdarna jag ringat in med rött som man ska koppla in? Redigerat 4 Augusti 2008 av Sidney Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.