Sidney Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Bytte ut min Weepinbell mot en Delibird (jultomtepokemonen). Klarade det då. Delibirds Ice Wind är väldigt bra mot Drakpokemon (hade en Delibird i lvl 43 och dödade en Dragonite på lvl 47 mot en attack, Ice Wind). Men när Lance tog sin sista Pokemon (Dragonite, lvl 50) så dödade han min Delibird på en attack, hans attacker var faktiskt inte effektiva på Lugia så Lugia vann den striden. Hade lite fel info om mina levlar, de här är de rätta: Feraligatr - lvl ca 36 Shiny Gyarados - lvl ca 36 Graveler - lvl ca 36 Lugia - lvl 43 (blev lvl 45) Delibird - lvl 42 (blev lvl 43) Delibird - lvl 41 (blev lvl 44) ----- Hur tar man sig snabbast till Pallet Town från stället där man kommer med båten till i Kanto regionen? Den gröna eller röda vägen är snabbast va? Kan inte ta den blåa för man måste hoppa upp för ett sånt där litet gupp man bara kan hoppa ner för, för att kunna ta den väggen. ----- Vad går det ut på att man ska göra när man kommit till Kanto-regionen? Redigerat 5 Augusti 2008 av Sidney Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 ingen av de vägarna fungerar. du måste ta dig genom diglettgrottan. det du kan göra i kanto är: klara de 8 gymen, träna dina pokemon i det speciella träningscentrumet i Viridian city, få alla olika stenar av bills farbror elle vem det är. få pass och aktivera maglevtåget. fånga snorlax och andra pokemon, låsa upp vägen till Ash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Hur fångar man Snorlax? Man måste få någon flöjt som väcker han. Då börjar en fight va? Vart får man flöjten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 man ska ha expn card tror jag det heter, och sen ställa in channel 20 på radion, men kom ihåg att spara innan du möter honom så att du kan fånga honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wixmef Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hur fångar man Snorlax? Man måste få någon flöjt som väcker han. Då börjar en fight va? Vart får man flöjten? Hur fångar man Snorlax? Man måste få någon flöjt som väcker han. Då börjar en fight va? Vart får man flöjten? De är egentligen inte en flöjt du använder. Du måste hitta xpn uppgraderings kortet. Du hittar xpn kortet borta vid Power Plant. Sen ska du till Snorlax och ändra till Flute Station på radion. Sedan börjar fighten :o Dubbel quote -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Ni vet när man är i Lavender Town och ska upp/norr till Power Plant. När man går upp/norr så kommer man bara till en grotta man ska använda flash i. Ska man fortsätta där eller för att komma till Power Plant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 nej, du ska ta dig öster ut från cerulean city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 OK. Får se om jag orkar köra något idag. Ska typ sälja mitt Gameboy imorgon. Ska typ sälja det för 250:- och jag köpte det för 150:-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 OK. Får se om jag orkar köra något idag. Ska typ sälja mitt Gameboy imorgon. Ska typ sälja det för 250:- och jag köpte det för 150:-. va? ska du bara sälja det? efter allt du har gjort? är det själva gameboyet eller spelet? ska du fortsätta spela sen om det bara e gameboy:et? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Gameboy med 5 spel. Pokemon Gul är trasigt. Går att spela på fast alla sparningar försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wixmef Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Gameboy med 5 spel. Pokemon Gul är trasigt. Går att spela på fast alla sparningar försvinner. Ska du sluta spela när du kommit så långt :o ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Gameboy med 5 spel. Pokemon Gul är trasigt. Går att spela på fast alla sparningar försvinner.aja det är ditt val, men du kommer ångra dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg