Hoppa till innehåll

Min Hjälp Tråd-pokemon Silver.


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Gameboy med 5 spel. Pokemon Gul är trasigt. Går att spela på fast alla sparningar försvinner.

Ska du sluta spela när du kommit så långt :o ??

 

Tog inte så lång tid. Första gången jag spelar ett Pokemon spel på 5 år och det tog ca 20h att komma till Pokemonligan, besegra Pokemonligan och komma en bit till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Pokemon silver är ju enkelt, jag klarade diamond på 18h ( inkl pal park ) första gången utan hjälp då. Så det är inte värsta grejen, speciellt om man fått hjälp och du har spelat det förut. 5 år sen? Då lär du vara rätt gammal också, ju äldre man är desto lättare är pokemon spel. Sidney, varför skaffar du inte ett DS och D/P, det är mycket roligare att spela över wi-fi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pokemon silver är ju enkelt, jag klarade diamond på 18h ( inkl pal park ) första gången utan hjälp då. Så det är inte värsta grejen, speciellt om man fått hjälp och du har spelat det förut. 5 år sen? Då lär du vara rätt gammal också, ju äldre man är desto lättare är pokemon spel. Sidney, varför skaffar du inte ett DS och D/P, det är mycket roligare att spela över wi-fi.

 

Hade Pokemon Saphire och Leaf Green på ett Gameboy Advance SP för ca 5 år sen. Var typ 9-10 år då.

 

 

Vill ha ett Ps3 istället. Desutom är det bara 2 spel som lockar till ett Nintendo DS och då tycker inte jag att det är värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro mig, du kommer bli missnöjd med ps3, isåfall köp ett xbox 360 elite man tjänar mer på det plus att det är mycket roligare. Nu spårar tråden ut, dags att hålla sig till ämnet. Dave, då lär du vara erfaren på p blå redan, det gör allt enklare om man vet vägen igenom hela spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK. Får se om jag orkar köra något idag. Ska typ sälja mitt Gameboy imorgon.

 

Ska typ sälja det för 250:- och jag köpte det för 150:-.

 

 

Aha okey, då förstår jag. Det är upp till dig ändå :) Hur går äventyret med silver?
jag tror han har sålt det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...