Hoppa till innehåll

Min Hjälp Tråd-pokemon Silver.


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Eftersom jag fastnar på ett antal ställen i Pokemon Silver så startae jag nu en hjälptråd där jag kommer skriva om jag behöver hälp i detta spel.

 

Börjar med ett problem i Blackthorn City. Utanför gymmet i Blackthorn City står en kille och säger att Clair (gymledaren) är och tränar i grottan bakom gymmet. Utanför grottan står en kille och säger att man bara får träna där om man har en drakpokemom. Nu antar jag att man måste f¨nga en drakpokemon föratt avancera i spelet. Vart fångar/får man en drakpokemon?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hur får man den därFlash attacken så man kan lysa upp mörka grottor? Det är den attacken som gör det va?

 

Vilken Pokemon borde man använda Maste Ball på?

 

Hur kommer man till Kanto regionen? Vet att man ska simma från new Bark Town. Sen kommer man ju till en upplyst grotta där man behöver åka upp för ett vattenfall. Vart får man den attacken?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får man den därFlash attacken så man kan lysa upp mörka grottor? Det är den attacken som gör det va?

 

Vilken Pokemon borde man använda Maste Ball på?

 

Hur kommer man till Kanto regionen? Vet att man ska simma från new Bark Town. Sen kommer man ju till en upplyst grotta där man behöver åka upp för ett vattenfall. Vart får man den attacken?

Flash Defeat the Monk of Bellsprout Tower

Mater ball borde du klona. använd den/dem på de legendariska hundarna och lugia och ho-oh.

 

du kommer till kanto genom att ta båten från olive town.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur klonar man MasterBall?

 

När man besegrar Monk of Bellsprout Tower, får man Flash eller gör det bara att man kan använda Flash utanför strider?

Är det Flash som lyser upp mörka grottor?

Vart ligger Monk of Bellsprout Tower?

 

Det står en kille för bryggan där båten från Olivine City ska gå, hur får man bort honom?

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur klonar man MasterBall?

 

När man besegrar Monk of Bellsprout Tower, får man Flash eller gör det bara att man kan använda Flash utanför strider?

Är det Flash som lyser upp mörka grottor?

Vart ligger Monk of Bellsprout Tower?

 

Det står en kille för bryggan där båten från Olivine City ska gå, hur får man bort honom?

du låter en pokemon hålla i master ball och sen klonar du pokemonen, sök på youtube hur man gör eller sök på fuska så hittar du hur man gör.

 

du får HM:et flash och kan änvända det utanför strid eftersom du har klarat alla gym i jotho. bellsprout tower ligger i den staden där första gymmet ligger, kommer inte ihåg namnet.

 

stå killen i vägen eller? du har väl fått biljetten av prof. elm? det ska bara vara att gå fram och snacka med honom om du har biljetten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...