Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Gameboy med 5 spel. Pokemon Gul är trasigt. Går att spela på fast alla sparningar försvinner. Ska du sluta spela när du kommit så långt :o ?? Tog inte så lång tid. Första gången jag spelar ett Pokemon spel på 5 år och det tog ca 20h att komma till Pokemonligan, besegra Pokemonligan och komma en bit till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 ja, men det är ju bara för att du har fått värsta proffshjälpen genom hela spelet. folk som alltid hjälper dig och ger dig råd. men jag måste erkänna, att du var snabb, men spelet är LÅNGT ifrån avklarat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Pokemon silver är ju enkelt, jag klarade diamond på 18h ( inkl pal park ) första gången utan hjälp då. Så det är inte värsta grejen, speciellt om man fått hjälp och du har spelat det förut. 5 år sen? Då lär du vara rätt gammal också, ju äldre man är desto lättare är pokemon spel. Sidney, varför skaffar du inte ett DS och D/P, det är mycket roligare att spela över wi-fi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 har klarat mitt pkmn blå på 8:30 timmar ungefär, och då fångade jag alla legendariska och båda snorlaxarna. men jag använde ju såklart missing no. fusket och bytte till mig en uppsättnign pokemon från mitt röd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Pokemon silver är ju enkelt, jag klarade diamond på 18h ( inkl pal park ) första gången utan hjälp då. Så det är inte värsta grejen, speciellt om man fått hjälp och du har spelat det förut. 5 år sen? Då lär du vara rätt gammal också, ju äldre man är desto lättare är pokemon spel. Sidney, varför skaffar du inte ett DS och D/P, det är mycket roligare att spela över wi-fi. Hade Pokemon Saphire och Leaf Green på ett Gameboy Advance SP för ca 5 år sen. Var typ 9-10 år då. Vill ha ett Ps3 istället. Desutom är det bara 2 spel som lockar till ett Nintendo DS och då tycker inte jag att det är värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Tro mig, du kommer bli missnöjd med ps3, isåfall köp ett xbox 360 elite man tjänar mer på det plus att det är mycket roligare. Nu spårar tråden ut, dags att hålla sig till ämnet. Dave, då lär du vara erfaren på p blå redan, det gör allt enklare om man vet vägen igenom hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Har redan Xbox 360. Ska typ sälja det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Aha okey, då förstår jag. Det är upp till dig ändå :) Hur går äventyret med silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 OK. Får se om jag orkar köra något idag. Ska typ sälja mitt Gameboy imorgon. Ska typ sälja det för 250:- och jag köpte det för 150:-. Aha okey, då förstår jag. Det är upp till dig ändå :) Hur går äventyret med silver?jag tror han har sålt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Japp, jag har sålt det. Fick 200:- för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Haha, snacka om att ha missat en del. Det är ett bra pris ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg