LeWho Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) F.ö. dricker jag inte energidryck, kaffe är min dryck nyttigare dessutom. Fast har jag något stort prov så kan jag dricka för att bli piggare såklart, svårt att fixa kaffe på min skola. >_< Såvida att man inte har acess till personalrummet vill säga. Redigerat 8 Augusti 2008 av Nafrali §1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Haha, ibland smög jag och mina polare in på personalrummet och snodde kakor :P Svar till EDOBEM: Jag dricker inte så j*vla mycket, kanske 2 i veckan och det skadas man inte av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Den är dessutom ledd av en omogen 11-åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Dampade? ÄR du sick in your fucking head? ÄR bara så j*vla trött på att folk säger att man bor i norge/finland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.