tomte_nisse Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag klarade just Classic med alla characters, dock tog jag continue som jag förlorade alla mina 5 liv med några av gubbarna.. gills det inte då? Jag fick ingen trofé :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Det gör ingenting. Du har antagligen glömt att spela med någon. Har du för det första alla gubbar? Glöm inte att i bland annat Pokémon Trainer måste du klara av med varje separat pokémon, dvs. Charizard, Squirtle och Ivysaur. Andra som man lätt glömmer är Zelda/Sheik, Samus/Zero Suit Samus och jag tror det är någon mer jag har glömt, men det är bara att tänka efter, du vet säkert ;) För att byta till t.ex. Zero suit samus, håll in sköldknappen när det står typ "ready" och du trycker på start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 T ex zelda och sheik har ju egna troffeér och man ska få troffeér till alla karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Man behöver väl inte klara med alla 3 pkmns? Det gäller väl bara Samus och zero suit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Man behöver väl inte klara med alla 3 pkmns? Det gäller väl bara Samus och zero suit. Alla tre Pokémon. Det är dock en annan historia om All-Star, då alla tre pokeymanz har samma final smash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag klarade just Classic med alla characters, dock tog jag continue som jag förlorade alla mina 5 liv med några av gubbarna.. gills det inte då? Jag fick ingen trofé :/ Har du låst upp alla figurer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.