tomte_nisse Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Skrivet 2 Augusti 2008 Jag klarade just Classic med alla characters, dock tog jag continue som jag förlorade alla mina 5 liv med några av gubbarna.. gills det inte då? Jag fick ingen trofé :/ Citera
KazeN Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 Det gör ingenting. Du har antagligen glömt att spela med någon. Har du för det första alla gubbar? Glöm inte att i bland annat Pokémon Trainer måste du klara av med varje separat pokémon, dvs. Charizard, Squirtle och Ivysaur. Andra som man lätt glömmer är Zelda/Sheik, Samus/Zero Suit Samus och jag tror det är någon mer jag har glömt, men det är bara att tänka efter, du vet säkert ;) För att byta till t.ex. Zero suit samus, håll in sköldknappen när det står typ "ready" och du trycker på start. Citera
Duali Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 T ex zelda och sheik har ju egna troffeér och man ska få troffeér till alla karaktärer. Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Skrivet 5 Augusti 2008 Man behöver väl inte klara med alla 3 pkmns? Det gäller väl bara Samus och zero suit. Citera
Moldorm Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Man behöver väl inte klara med alla 3 pkmns? Det gäller väl bara Samus och zero suit. Alla tre Pokémon. Det är dock en annan historia om All-Star, då alla tre pokeymanz har samma final smash. Citera
JosJuice Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Jag klarade just Classic med alla characters, dock tog jag continue som jag förlorade alla mina 5 liv med några av gubbarna.. gills det inte då? Jag fick ingen trofé :/ Har du låst upp alla figurer? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.