Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hittade en jätte bra legendary guide när jag surfade runt på lite forum. http://www.xbox360achievements.org/forum/s...ead.php?t=45682 Översätter den kanske senare men orkar inte nu -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Nu kan jag äntligen klara av Legendary på Halo 3. Tusen tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Tacka inte mig tacka DrNo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Klarat d på legendary utan guide :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Klarat d på legendary utan guide :cool:Solo? isåfall vill jag ha bevis på det...tror inte en sekund på att du klarat ut halo 3 på legendary helt ensam..jag har bara klarat the storm och halo på legendary ensam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Klarat d på legendary utan guide :cool:Solo? isåfall vill jag ha bevis på det...tror inte en sekund på att du klarat ut halo 3 på legendary helt ensam..jag har bara klarat the storm och halo på legendary ensam. Jag tyckte det var skitlätt att klara på legendary ensam! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Utan att ha 2 spelare i spelet så att du respawnar vid han och inte behöver börja om vid en checkpoint? oO Redigerat 20 September 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 e du kass eller! halo 3 legendary (solo) e f*n de lättaste ever. halo 2 (solo) är däremot svårt. och specielt halo 1 (solo) är svårast. så kortfattat om du behöver en guide för halo 3 legendary så suger du på halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Utan att ha 2 spelare i spelet så att du respawnar vid han och inte behöver börja om vid en checkpoint? oOja. tyckte det var lätt, svårast va halo 2 och lättast halo ce. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 21 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 DU får väll tycka vad du vill och skryta och bla bla men andra kanske behöver tips. Tänk lite längre. Alla är inte like mycket "pro" som du asabrasa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg