elin1101 Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 NoLifer du är bara cb 66? 66??? lol jag är ju lvl 78 nördddooooo nördooooo på dig också, föresten är du väl redan med i en annan clan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 mm pga att du var för slö för att röra på dit feta arsle osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Om du kollade hiscores kan det visat cb 66 eftersom alla hans cb skills kanske inte är rankade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Om du kollade hiscores kan det visat cb 66 eftersom alla hans cb skills kanske inte är rankade... ah fattar :P ..... han är inte välkommen längre :S .......vad heter hans clan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hans klan heter Cheeze crackers, hurså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hans klan heter Cheeze crackers, hurså?Hon kanske vill duela mot oss. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Mycket möjligt, men eftersom hennes klan är f2p så händer det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Mycket möjligt, men eftersom hennes klan är f2p så händer det inte.Inte med mig med iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Mycket möjligt, men eftersom hennes klan är f2p så händer det inte. vi är både en f2p å p2p, men events går i f2p... allt är möjligt när man är member - så som att möta f2p claner. iaf vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Mycket möjligt, men eftersom hennes klan är f2p så händer det inte. vi är både en f2p å p2p, men events går i f2p... allt är möjligt när man är member - så som att möta f2p claner. iaf vad jag vet Ja men vi är en p2p clan och kör alla events i p2p... så därför kommer inte vi mötas om du och din clan inte skaffar member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Mycket möjligt, men eftersom hennes klan är f2p så händer det inte. vi är både en f2p å p2p, men events går i f2p... allt är möjligt när man är member - så som att möta f2p claner. iaf vad jag vet Pucko :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Mycket möjligt, men eftersom hennes klan är f2p så händer det inte. vi är både en f2p å p2p, men events går i f2p... allt är möjligt när man är member - så som att möta f2p claner. iaf vad jag vet Ja men vi är en p2p clan och kör alla events i p2p... så därför kommer inte vi mötas om du och din clan inte skaffar member. Exactly, e man member vill man inte behöva använda en rune scimmy när man kan använda dds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg