fag Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Hej ja har problem med msn,ja har haft det på datorn förrut men tagit bort det,men nu när ja ska installera de så funkar det inte ja har en bild här me.(har vista) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Försök bara igen, blev så när jag skulle installera det på Vista med, men jag försökte en gång till och då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 har försökt åtminstone 5 gånger nu..men det funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) Jag har Windows XP Home Edition Service Pack 3, det fungerar inte för mig heller. Faktiskt, finns det flera saker för mig som inte fungerar, som att Windows Defender inte kan uppdatera sig själv, jag kan inte installera vissa(eller de jag just nu har tillgång till) uppdateringar ifrån Microsoft Update. Redigerat 4 Augusti 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Mitt funkar alltid, jag har Vista nu och på XP har det alltid funkat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 mhm,har allti funkat för mej med men nu funkar det inte.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noorp Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 skaffa en riktig dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.