Stixx Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Är sims bäst på playstation 2 eller på datorn? Jag gillar det mer på datorn men vill höra vad andra tycker. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Det är ju en liten smaksak.. Det är ju typ bättre 3D-grafik på PS2.. fast det är roligare på PC.. tycker jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Lätt mycket roligare på PC. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Ja tycker det är lättare på pc men lite roligare på ps2, men bara lite. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag skulle säga PC eftersom det är lättare att styra med mus och fler funktioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Men herregud, På PC såklart det är lättare och bättre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg