Raptomex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Okej tack! men beror inte det på vilken svårighetsgrad man har det på?Nej, jag körde på easy och redan då var han svår att klara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Har bara spelat Tekken 3, kommer inte riktigt ihåg vad dom heter. Tror att det va Eddie, sen gillar jag Yoshimitsu eller vad han heter också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Ja Yoshimitsu är rätt kul att köra med! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Tycker att han är ganska trög. Men han var bra i Tekken 1 :P Då hade han en attack som gjorde att det blev en kopia av han, alltså att man slogs mot 2st Yoshimitsu's under en stund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) Jin, Devil Jin, Yoshimitsu, Devil Kazuya (Tekken Tag Tournament) Redigerat 11 Augusti 2008 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Finns Devil Jin i tag tournament? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Finns Devil Jin i tag tournament? :oNäe, Devil Kazuya=Tag tournament.Devil Jin=Tekken 5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 aha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Har bara spelat Tekken 2 >< men det är ju Yoshimitsu som gäller. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Lie tror jag han heter han liknar jackie chan lite men iallafall jag är grym med han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Devil Jin är min favorit från Tekken 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Finns Devil Jin i tag tournament? :oNäe, Devil Kazuya=Tag tournament.Devil Jin=Tekken 5. Precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg