asabrasa Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Devil jin 4 the win :D jag tycker inte sista bossen i tecken 5 e specielt svår jag spöade honom försat gången jag spelade kampanjen fast det var med devil jin så det är väldigt lätt med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har spelat alla tekken spel förutom tag tournament. Jag måste säga att Raven är den bästa för mig. Kan typ 80% av hans moves utantill. Klarade Jinpachi på perfect två gånger i rad med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Raven har jag för mig är rätt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 han är j*vligt ful bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Law ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 har fått tekken 5 nu Raven ÄGER! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Ja visst gör han... Heihachi är också bra... är inte like bra med honom som med Raven men han har starka attacker som kan vinna nästan varje match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jin ! Har bara spelat hos kompisar, fastnar grymt lätt. Har inte Ps2/Ps3 själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Devil jin 4 the win :D jag tycker inte sista bossen i tecken 5 e specielt svår jag spöade honom försat gången jag spelade kampanjen fast det var med devil jin så det är väldigt lätt med honom. Devil Jin är skit bra, men han är kass om man inte kan alla hans attacker.Jag visste ingen utav hans attacker när jag hade fått han, sen lärde jag in alla hans attacker, vet man alla hans attacker så blir han ultimat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jo men så är det med alla gubbar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det var väldigt längesen jag spelade Tekken så kommer inte riktigt ihåg vad min favvokaraktär heter men tror att han heter Eddie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 har kört lite nu på tekken 5 och mina favoriter är Feng,Raven,Heihachi och Devil jin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg