eeewwhh Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 alla är så dåliga, och vissa funkar inte xDVad ska du med boten till? Snacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 alla är så dåliga, och vissa funkar inte xDVad ska du med boten till? Snacka? Ja, han har kanske inte några kompisar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag har haft en egen bot men det bara gav ut linken till nerladdningen vilket är lite irriterande. :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag har haft en egen bot men det bara gav ut linken till nerladdningen vilket är lite irriterande. :bhur gör man en msn bot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag har haft en egen bot men det bara gav ut linken till nerladdningen vilket är lite irriterande. :bhur gör man en msn bot? Man säger "Varde bot" så dyker det upp en bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 men snälla google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 IGod är den bästa boten, dock ingen msn-bot word WASD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.