khsl Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Nu är det så att jag ska lämmna min guild för att jag ska joina en raiding guild men då är det så att jag vill över lämna gm tittlen te en av mina alts hur gör jag detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 du högerklickar på hans namn i guild member listan och klickar promote to guild master. Eller så skriver du /gleader namn (namnet av din alt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 /gleader "namn" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 /gleader "namn" Funkar inte jag menar på riktig server Guildmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 det ska fungera, din alt måste vara med i guilden också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 det ska fungera, din alt måste vara med i guilden också det är han men det funkar inte men ska det vara med " såna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 nej det ska det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Personen som blir promotad till gmaster måste vara online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Personen som blir promotad till gmaster måste vara online. Okej men då blir det ju svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Personen som blir promotad till gmaster måste vara online. Okej men då blir det ju svårt Det ända sättet det skulle funka är att du ger först guilden till nån du kan lita på sen loggar du in på din alt och han ger dig guilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Personen som blir promotad till gmaster måste vara online. Okej men då blir det ju svårt Det ända sättet det skulle funka är att du ger först guilden till nån du kan lita på sen loggar du in på din alt och han ger dig guilden Om man är på sin alt och drar ut internetsladden och snabbt loggar in på sin main så står det att ens alt är online, jag boostade mig själv på det sättet :P det funkade när jag skulle loota item och jag kunde ge dom till min alt, så det borde funka att göra den GM också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 eller så gör du en guildrank som bara din alt är så du kan göra nästan alla saker på den oxå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg