Amori Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Hej Vad tycker ni att en ranger ska ha på sig? Har ni några bra förslag så svara mig skulle vara tacksamt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Beror på vilken lv du är i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 range lvl, def lvl, mem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Hmm. Använd den lättaste ? :) Eftersom du skriver inget om din lvl. Hur ska jag veta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Det dyraste och bästa du kan ha på dig för din lvl är väl ett enkelt svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amori Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag är lvl 51 def 4 :lol: range 68 , str 26 , att 23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Rätt enkelt att det är g d hide chaps och varmbraces. Leather coif och body. Maple long/shortbow och addy arrows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag brukar ha black d'hide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag brukar ha black d'hide. f2p pratar vi nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag brukar ha black d'hide. f2p pratar vi nu... Hur ska jag kunna veta det? Han skrev inte om han är member eller free player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Nä, men jag vet att han är det... =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amori Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 tackså mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg