Craix Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Tjoho. Jag undrar om det går att göra så att när man skjuter hs så visas bara hs märket kolla på den här länken om ni inte förstår http://absoluteinsight.net/images/gaming/CS/headshot.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Tjoho. Jag undrar om det går att göra så att när man skjuter hs så visas bara hs märket kolla på den här länken om ni inte förstår http://absoluteinsight.net/images/gaming/CS/headshot.jpg Men det är ju redan så? Eller du kanske menar CS:S? Isåfall, jag det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Nej det är ju inte så på 1.6 bara 1.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Fattar inte ett skit asså. Kan du förklara tydligare? Menar du typ ifall jag skjuter slut alla skott på en gubbe, men sista skottet träffar i huvet så han dör. Så att det sista skottet visas på väggen liksom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Nej jag tror han menar att man ser hela skottet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Okej, lol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 men på CSS så ser man ju typ ett huvud med typ något på :P, men på cs1.6 så ser man ju typ som ett huvud och det ser typ ut som en kniv eller nått sånt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jaha du menar så eller? På 1,6 är det kniv genom huvet och på source ett skott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Haha det spelar ju ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg