Desu Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Roblox eller Blockland. Snyggast grafik?: Mest möjligheter?: Minst lagg: Roligast?: Och lite generella åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 uhm, testa båda spelen så vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Blockland ser bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Snyggare: Blockland > Roblox Mest möjligheter: Blockland < Roblox Minst lagg: Blockland > Roblox Roligast: Blockland < Roblox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 hm..jag har ju spelat ROBLOX och lite blockland bilar fordom: ROBLOX lagg! : blockland ( ROBLOX: det beror på om dom har addad en anti-lagg script eller less lagg :D har typ inte mer att skriva :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Hmm ska testa roblox. VAr är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 jag ska testa båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Hmm ska testa roblox. VAr är det för nåt? jo! ROBLOX är ett script bygg spel bla bla! 3D och man kan träffa andra! man kan göra vad man vill! i ROBLOX! det beror på vad skaparen har gjort men zombie spelen! är roliga på ROBLOX :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hmm ska testa roblox. VAr är det för nåt? jo! ROBLOX är ett script bygg spel bla bla! 3D och man kan träffa andra! man kan göra vad man vill! i ROBLOX! det beror på vad skaparen har gjort men zombie spelen! är roliga på ROBLOX :D Jag är ett stort f*n av dogfight, build to survive, och zombie-spel på Roblox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Hmm ska testa roblox. VAr är det för nåt? jo! ROBLOX är ett script bygg spel bla bla! 3D och man kan träffa andra! man kan göra vad man vill! i ROBLOX! det beror på vad skaparen har gjort men zombie spelen! är roliga på ROBLOX :D Jag är ett stort f*n av dogfight, build to survive, och zombie-spel på Roblox. ja! det finns många dog fight och sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Jag provade Blockland för ett år sen, var rätt så kul :) edit: #7 gamer :D Redigerat 12 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.