desertpures Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 när jag ska vidda så står de ''error opening AVI FILE'' nån som vet vart problemet är Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Ja, du kan inte öppna avi filen. Citera
desertpures Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Ja, du kan inte öppna avi filen.det fattar jag nog själv <_< men hur fixar jag de Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Du frågade vad problemet var, och jag gav dig svaret. Hur man fixar det är en annan fråga. Tanka hem Fraps istället, för att Fraps är bättre imo. http://www.fraps.com Citera
desertpures Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 fraps viddar 30sec max:S nån som kan nåra andra? Citera
Gäst Logfan Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Och den funakr bara på spel :P Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Ominstallera programmet? Ta en Windows update kanske, och uppdatera java, windows .net frameworks och sånt, drivrutiner etc.. Citera
desertpures Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 nån som vet nåra andra? Citera
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 menar du att du inte kan öppna filerna när du spelat in använd windows media player eller använd vlc player Citera
desertpures Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 menar du att du inte kan öppna filerna när du spelat in använd windows media player eller använd vlc playerdet kommer error saken när jag försöker vidda Citera
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Windows movie maker stödjer inte AVI filer, vilket som är störigt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.