Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 hmm, jag hittar inte ugglan... Leta vidare! Han finns där nånstans :). Har du hittat stupet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ne d har jag inte=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ne d har jag inte=( Men det är inte alls svårt. Är du i närheten av Goron Shrine? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 vet inte, står d någon stans att man e d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Du måste klara Woodfall temple först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 var hittar man Woodfall temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Woodfall ligger åt söder alltså man går igenom porten som är rakt framför där man startar alltid (Clock tower) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 var hittar man Woodfall temple? Har du inte ens klarat Woodfall???!!! Men jag trodde du var vid Goron Shrine. Du frågade ju efter Lens of Truth. Du ska till Southern Swamp. Gå rakt söderut från södra porten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Hur planterar man på väggar? jag har försökt jätte mycket men ja kommer inte på hur man ska göra hjälp mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 varför gör du en tråd om d och skriver här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag har klarat hela spelet med alla masker alla burkar och det bästa svärdet fary sword =) (stålt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg