yoZhi Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vikken mask får man först av goron masken och zora masken? inte för att jag har kommit så långt men undrar bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Sauron_VI, menar du natten före dag 3 lr natten efter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vikken mask får man först av goron masken och zora masken? inte för att jag har kommit så långt men undrar bara... Man får goronmasken först, men allra först får man dekumasken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Sauron_VI, menar du natten före dag 3 lr natten efter? Jag menar kl 12: på tredje natten när det bara är 6 timmar kvar!00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Man får goronmasken först, men allra först får man dekumasken. Var får man den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Man får goronmasken först, men allra först får man dekumasken. Var får man den?? Dekumasken? När du har hämtat tillbaka Ocarina of Time går du till Happy Mask Salesman igen. Han trollar tillbaka dig till vanliga Link. På köpet får du lära dig Song of Healing och så får du DEKUMASKEN! Sen kan du bli deku scrub när du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 jag menade goron maksen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 när du fått lens of truth ska du använda den på skuggan du ser på andra sidan av där du hitta lens of truth. följ efter killen och spela song of healing när ni är framme. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 var får man den dära "lens of truth "? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 du ska hitta ugglan.. han finns där ngnstans.. hoppa där hans fjädrar landar och du kommer hitta den där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 var får man den dära "lens of truth "? Gå till Goron Shrine. Om du fortsätter förbi ingången kommer du till ett stup. Där väntar ugglan på dig. Följ efter honom genom att hoppa på fjädrarna. Du kommer till en grotta. I en kista finns Lens of Truth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 hmm, jag hittar inte ugglan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg