rg_fuskare Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Min processor är AMD Sempron 227 GB hårddisk Recovery (D): 1,09 GB ledigt av 5,23 GB Jag vet inte hur snabb min dvd-läsare är. Men det är från lightscribe om det hjälper. Spelet går att spela men det är litte trögt, och ljudet funkar inte så värst bra. Jag har Vista. Citera
Gäst Gripenll Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Ta sedan på Crysis. :) Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Min processor är AMD Sempron 227 GB hårddisk Recovery (D): 1,09 GB ledigt av 5,23 GB Jag vet inte hur snabb min dvd-läsare är. Men det är från lightscribe om det hjälper. Spelet går att spela men det är litte trögt, och ljudet funkar inte så värst bra. Jag har Vista. Hej MR 17 år, de grejjorna som du har visat för oss spelar ju ingen roll, vi vill veta lite mer specifikt på GPU, CPU, Minne. Citera
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 1. Grafikkort 2. Ramminne 3. wAcko vet 4. mer? Citera
Lillasyst3r Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 då han har amd sempron lär det vara en ganska kass dator Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Jaha, det såg jag inte. Då kommer du inte kunna spela Crysis. Citera
Gäst Logfan Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Jag har för mig att man måste ha en AMD Athlon för att kunna köra Crysis. Citera
Aircondition Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Jag har för mig att man måste ha en AMD Athlon för att kunna köra Crysis.Nej, det behöver man inte. Du har alltså helt fel för dig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.