Duo Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Kommer SKATE 2 eller. Redigerat 7 Augusti 2008 av Duo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 det finns trailer på det, det finns fler trick och man kan plocka upp brädan =) en trailer - http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=26717 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Det var ett bra tag sedan första trailern kom ut, (typ vid 20 maj) Här är allafall allt jag tror man kan få tag på av Skate 2 just nu: http://www.gametrailers.com/game/6784.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Du skriver detta för att få FM tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Du skriver detta för att få FM tror jag! Jag känner ironin flöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Du skriver detta för att få FM tror jag! Jag känner ironin flöda. Vad menar du med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Du skriver detta för att få FM tror jag! Jag känner ironin flöda. Vad menar du med det! du skriver flera själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Du skriver detta för att få FM tror jag! Jag känner ironin flöda. Vad menar du med det! du skriver flera själv JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EAGAMES Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 JA den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.