Gäst NoLifer Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Men sluta hacka på honom. Han är bra, det är han. Hur många här inne har 99 defence? Just det. Ja han kanske beter sig lite omoget ibland, det har aldrig ni gjort? Btw: Han är 12. Tror nog det här är det smartaste inägget i den här tråden. Dezen, du har inget med hans ålder och göra. Den här tråden handlar inte om hur han fick 99 i defence utan han frågar er om ni vill komma på hans defence party. Noob. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Lite onödigt att reporta stackars mej? Blir ju bannad nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Amen vafan? 2 styckan accounts bannade på en o samma dag? ftw eller? reporta mej inte nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Hur många acc har du egentligen? PM:ar Admin att ta bort alla... Ontopic: Hur går det desert? 97 def kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Hur många acc har du egentligen? PM:ar Admin att ta bort alla... Ontopic: Hur går det desert? 97 def kanske? Nörd eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) *ångrade det jag skulle skriva efter att jag postat inlägget* Redigerat 21 Augusti 2008 av ThinkAboutIt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Om mmsythe nu får runt 300k om dan så kan han inte vara en nolifer ^^man kan få upp till 500-800k xp o dan om man nolifar.Han kanske gör annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hur många acc har du egentligen? PM:ar Admin att ta bort alla... Ontopic: Hur går det desert? 97 def kanske? Vrf Pm:a du admin? Trodde vi var polare på rs :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Nahe, då kan du väll sitta där själv och ruva. Alla på fuska är noobs :angry: Speciellt jag :( Du e vår Clan leader Öh? Det visste jag inte :P Desert: jaja, då blir det kanske en halv person som är bra :) (om man kollar rs forumet). jag vill inte skryta,men jag kommer bli den första riktiga maxad out tank i svergie:) Öhmm ursäkta jag vill inte vara dum men du är inte den första maxade tanken i Sverige.Calibanio bor i Sverige och kolla hans rankoch skills på Highscores. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Nahe, då kan du väll sitta där själv och ruva. Alla på fuska är noobs :angry: Speciellt jag :( Du e vår Clan leader Öh? Det visste jag inte :P Desert: jaja, då blir det kanske en halv person som är bra :) (om man kollar rs forumet). jag vill inte skryta,men jag kommer bli den första riktiga maxad out tank i svergie:) Öhmm ursäkta jag vill inte vara dum men du är inte den första maxade tanken i Sverige.Calibanio bor i Sverige och kolla hans rankoch skills på Highscores. E ju önt att skriva i en gammal tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg