Gäst pong218 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Söker ett spel då man ska döda motståndaren genom att köpa tanks , soldater det ena laget röda har ett torn som skjuter en stråle man dör av. minns ej mykt men snälla hjälp mig om du vet någe liknande spel enligt min beskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 vet du om det är ett PC spel eller nåt flash spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Kommer du ihåg vilken sida du spelade det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Det skulle kunna vara nästan vad som helst. Du behöver komma med fler detaljer för att man ska kunna avgöra vad det är. Mina gissningar så här långt är väl att det kan vara nåt Command and Conqueror spel. Typ Red Alert eller Tibirian Sun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 aha bowman preolode eller vad den heter, finns på mufonzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Man kan väl inte köpa tanks på det? Bowman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Tack för tipset om Command & Conquer letade vidare efter serien och hitta det saknade spelet tack. Redigerat 8 Augusti 2008 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.