ELF Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag har inte direkt något att säga. Men inledningen var gigantisk och jag undrar vad allt det kostade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ett fyverkeri på några miljoner gissar jag. Men snyggt var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) OS är tråkigt, skaffa åtminstone Cyber-OS :/ Redigerat 8 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jo, fyrverkeriet såg jag nu och det kostade nog ett par pengar (49000 raketer)... Eeh, vad snackar du om wAcko??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 OS är tråkigt, vi vill ha ett OS med CS, CoD, WoW etc :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 roflcake. Nä men CPL, fast OS :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Det är bara en tidsfråga innan Cyber-OS som du kallar det kommer eftersom datorspelen blir större för varje år, det finns ju redan stora tävlingar med spel och då borde det komma OS också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jo OS är ju ganska okej. Kostar nog en hel del. Kollade på cykling i morse, vad trögt det gick för dom att byta kamera vinkel, det blev typ att bilden fastnade i 5 sekunder innan det blev från en annan kamera. Alltså skiftningen tog typ 5 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 OS invigningen var ju hur fantastisk som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Kunde använt pengarna till ngt bättre än invigningen. Annars gillar jag sport ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jaha, OS håller fortfarande på, pust :P. CyberOS. En person som är med i femkamp är med i fem olika spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag skrattade högt åt invigningen när de små barnen kom som skulle representera Kinas minoriteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.