ELF Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Jag har inte direkt något att säga. Men inledningen var gigantisk och jag undrar vad allt det kostade... Citera
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Ett fyverkeri på några miljoner gissar jag. Men snyggt var det! Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) OS är tråkigt, skaffa åtminstone Cyber-OS :/ Redigerat 8 Augusti 2008 av wAcko Citera
ELF Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Jo, fyrverkeriet såg jag nu och det kostade nog ett par pengar (49000 raketer)... Eeh, vad snackar du om wAcko??? Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 OS är tråkigt, vi vill ha ett OS med CS, CoD, WoW etc :) Citera
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 roflcake. Nä men CPL, fast OS :) Citera
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 Det är bara en tidsfråga innan Cyber-OS som du kallar det kommer eftersom datorspelen blir större för varje år, det finns ju redan stora tävlingar med spel och då borde det komma OS också ;) Citera
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 Jo OS är ju ganska okej. Kostar nog en hel del. Kollade på cykling i morse, vad trögt det gick för dom att byta kamera vinkel, det blev typ att bilden fastnade i 5 sekunder innan det blev från en annan kamera. Alltså skiftningen tog typ 5 sekunder. Citera
TiredRacoon Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 OS invigningen var ju hur fantastisk som helst. Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 Kunde använt pengarna till ngt bättre än invigningen. Annars gillar jag sport ;) Citera
ELF Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 Jaha, OS håller fortfarande på, pust :P. CyberOS. En person som är med i femkamp är med i fem olika spel :) Citera
Gimcor Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 Jag skrattade högt åt invigningen när de små barnen kom som skulle representera Kinas minoriteter. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.