Hoppa till innehåll

Budget Dator "extrem0"


Gäst wAcko

Rekommendera inlägg

Helt okey "budget" dator. Men kanske ska lägga till några hundra..

 

Om man bygger själv är det nice. Men finns datorer som är nästan lika billiga och bra(bättre) (färdigbyggda)

 

:lol:

 

Men du vet säkert mer om datorer än mej :(

Ja det gör jag, och tanken med denna budget datorn var att göra den som billigt som möjlig, men ändå effektiv.

 

Jag vet...Det är en najs dator för den som inte har mycket pengar..Dont be a bitch

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Addade en HTPC-Budget dator.

 

EDIT: Addade dessutom en budget gamelaner dator.

 

EDIT X2: Addade efter det en Budget WannaBe XPENZIV3

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser ni vad det står?

(BUDGETDATOR)

Sluta snacka om att lägga extra pengar för ett bättre grafikkort, för det kortet är bra för spel, man måste inte va på nyaste serien hela tiden för att det ska funka för alla spel.

Varför skulle man inte rekommendera det om 300:- extra gör det till en mycket bättre dator?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klistra tråden! Riktigt bra tråd för de som har en tunn budget och behöver en duglig dator, bra jobbat wacko!

 

(p.s. var du Wacko på Ultimate Gamemakers? d.s.)

Nog skulle den kunna klistras, men då måste den hållas uppdaterad hela tiden eftersom att dator prylar snabbt passerar bäst före datumet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klistra tråden! Riktigt bra tråd för de som har en tunn budget och behöver en duglig dator, bra jobbat wacko!

 

(p.s. var du Wacko på Ultimate Gamemakers? d.s.)

Nog skulle den kunna klistras, men då måste den hållas uppdaterad hela tiden eftersom att dator prylar snabbt passerar bäst före datumet.

 

Så fort går det faktiskt inte, hårdvara håller länge.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klistra tråden! Riktigt bra tråd för de som har en tunn budget och behöver en duglig dator, bra jobbat wacko!

 

(p.s. var du Wacko på Ultimate Gamemakers? d.s.)

:unsure: påminn mig inte. (shhhhh)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klistra tråden! Riktigt bra tråd för de som har en tunn budget och behöver en duglig dator, bra jobbat wacko!

 

(p.s. var du Wacko på Ultimate Gamemakers? d.s.)

:unsure: påminn mig inte. (shhhhh)

 

Trevligt. :) Jag hette Daniel där om du kanske minns mig. :P

 

Aja för mycket OT nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klistra tråden! Riktigt bra tråd för de som har en tunn budget och behöver en duglig dator, bra jobbat wacko!

 

(p.s. var du Wacko på Ultimate Gamemakers? d.s.)

Nog skulle den kunna klistras, men då måste den hållas uppdaterad hela tiden eftersom att dator prylar snabbt passerar bäst före datumet.

 

Så fort går det faktiskt inte, hårdvara håller länge.

 

Nej, det är helt fel. Ska du spela måste du byta hårdvara ofta. Om ett år är den här guiden helt utdaterad. Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...