Tilvas Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 tja jag är en human rogue på snart lvl 65 och undrar kan man få behälla OS sakerna för alltid eller bara för 16 dagar för OS håller ju bara på i 16 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 tja jag är en human rogue på snart lvl 65 och undrar kan man få behälla OS sakerna för alltid eller bara för 16 dagar för OS håller ju bara på i 16 dagarVad är OS saker?Är det något nytt i WoW?Själv har jag inte spelat Retail på länge, är det Olympiska Spelen gear då eller? :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 mm har alla olympiska saker companionen är skit ful fast tabardet är rätt så nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 mm har alla olympiska saker companionen är skit ful fast tabardet är rätt så niceHar du någon länk till dem? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ja man har dom för alltid ' men man kan bara få dom inom 16 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 nej men prata med goblin commoner och kör BG så får du mail med OS saker i förresten vart här i forumet kan man fråga om nån kan göra en avatar som det står mitt namn på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Har nån en sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 sorry jag kommer ej in på wow så jag kan inte se vad mitt tabard heter annars sök på wowhead eller thottbot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Hitta sidan här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Tabarden man får finns inte på wowhead här men om ni går in här så kommer den finnas där om någon dag: http://www.wowhead.com/?items=4.-7&filter=qu=3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Tabarden ser ut så här. Och detta är peten man får av medaljen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Usch vilken ful companion, Men tabarden var väl hyffsad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg