Gäst final Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 tja, alla som läser detta! jag har en lite fråga. jag gillar att samla bilder på allt... och då menar jag allt! jag brukar se lite egengjorda filmer på youtube med en massa coola slash bilder på te.x South Park. en favorit är "CartmanxKyle & KennyxButters- I Kissed a Girl (Boy)" :P men jag undrar om det är någon som vet hur man får tag i såna bilder? testat google men det funkar inte :( så är det någon som vet något annat? schyst om jag fick svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Filmen i fråga. Tyvärr vet jag inte var man kan få tag på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jesus christ, hur kan dom göra något såhär mot southpark :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Liknande filmer finns ju om du kollar på related till höger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 jag tycker det bara är roligt! :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hatar när folk gör såna här grejer mot saker man gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hatar när folk gör såna här grejer mot saker man gillar.Det där var väl inte South Park? Som om man bryr sig att dom gör en parodi >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Nej, men finns vissa tex med "Slipknot" Där dom ändrar text och gör roliga bilder och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hatar när folk gör såna här grejer mot saker man gillar.Det där var väl inte South Park? Som om man bryr sig att dom gör en parodi >_< Det här är för mig som kungafamiljen @ hey baberiba för en patriot. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 jag tror...... jag satte igång en debatt faktiskt. jag ville egentligen bara ha svar på en fråga....... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Haha, du vill alltså ha bilder på bög-manga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Filmen i fråga. Tyvärr vet jag inte var man kan få tag på bilderna. ser nada från south park där ;S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.