NeedforSpeed Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Villket specc och villka proffesions är bäst med undead mage? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 frost speca full frost och va tyst nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 får jag inte skriva som alla andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Specca fire medans du levlar. Ta tailoring och engineering som proffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 joo men googla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Frost lvling spec>All Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 joo men googla Jag tycker du borde börja googla istället för att tala om för andra att göra det. *hint hint* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Skulle levlat som frost, speccat tailoring och enchanting. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Tailoring för att få bra gear på 70 och sedan engineering som sagt, fire är bäst i pve i 70 och frost pvp, men jag tycker att arcane är bra i pvp också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg