eeewwhh Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Det är 15 års ålders gräns på den om jag inte minns fel.Aa, det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Jag tyckte den var lite dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Vill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend...Jag skulle vilja påstå raka motsatsen. Allt jag sett med honom har varit värdelöst skräp som knappt kunnat hålla mig vaken. Kommer aldrig mer att se en Will Smith film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Vill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend...Jag skulle vilja påstå raka motsatsen. Allt jag sett med honom har varit värdelöst skräp som knappt kunnat hålla mig vaken. Kommer aldrig mer att se en Will Smith film. Då förstår du nog inte Will Smith enastående talang. Han kan spela alla genrer, I Robot, I am Legend, Pursuit of Happyness med flera. Åtminståne jag, plus de flesta andra tycker han är extremt skicklig, han är också en av de allra mest välbetalda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Om jag har sett Hancock? Självklart att jag har. Will är ju en av mina favoriter. Filmen skulle vara bra utan Will, men när Will är med så är den extremt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Filmen var väldigt bra och även riktigt kul. Will Smith är en riktigt bra skådespelare och gör rollen som Hancock bra! Filmen var riktigt bra och Will Smith är den bästa skådespelaren någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Vill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend... Jag skulle vilja påstå raka motsatsen. Allt jag sett med honom har varit värdelöst skräp som knappt kunnat hålla mig vaken. Kommer aldrig mer att se en Will Smith film. Då förstår du nog inte Will Smith enastående talang. Han kan spela alla genrer, I Robot, I am Legend, Pursuit of Happyness med flera. Åtminståne jag, plus de flesta andra tycker han är extremt skicklig, han är också en av de allra mest välbetalda. Han har ju inte ett dugg inlevelse och spelar inte ett dugg trovärdigt. Jag vet att många älskar honom men jag förstår inte varför, för jag ser inte en enda bra egenskap med honom. I.m.o. hade t.o.m. jag kunnat spela bättre än honom (och jag suger verkligen). Iofs hade det nog inte kunnat gå att göra något å det minsta intressant av den skräphandling som hans filmer domineras av. Sure, actionkomedier ska ha dålig handling, men det här var ju inte ens någon komedi. Är det meningen att man ska skratta åt "What did you just say? Asshole?". Isf är det ett extremt misslyckat skämt och som jag ser det det enda skämtet som överhuvudtaget kunde ses i hela filmen. Att Hancock sedan verkar ha en total avsaknad av ett budskap är ju inte direkt något plus heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.