Gäst Glassgubben Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jo men jag tror jag ska spara ihop till en hardy2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 ja, okej. Är nog inte heller ett värdelöst köp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jo men jag tror jag ska spara ihop till en hardy2 :) har en hardy5 och det finns inget värre en dess växlar. Men jag vet inte hur det är på 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 sån där den där killen tony hawk har. han e proffesionell cyklare ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.