zitroz Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Hej jag tänkte på om några skulle vilja starta en SSBB klan med mig. Det skulle vara rätt kul :P Ledare: zitroz(Jag :P) Medlemar: Bplay Duali KuzunE IngweCalanor EDOBEM MolleMan JosJuice CrossFall Redigerat 15 Augusti 2008 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Håller med där. 2 fråger bara. Hur många ska vara med, och vad ska klanen heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Why not Super Smash bros from Fuska ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Man kan väl ha klan namnet på kommentaren :P Haha bra ide Molleman ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Får det namnet plats i kommentaren då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Venne men vi kan komma på nått bättre kanske sen xP vilka vill vara med på det då? 8D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag är gärna också med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag kan vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag ska göra en grupp här på fuska sen oxå! ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag är gärna med om ngn accepterar min vän förfrågan på Wi-Fi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.