Gäst EDOBEM Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Skrattar åt alla era failande försök att editera bilder. Den enda som e riktig e sylars, för när man kommer upp i 100,000+ så blir det komman vilket inget av era har.. Kul spel, men jag suger på det XD Jag har gjort 3,4 miljarder, och inga editade bilder från mig iaf. Hur ska jag bevisa att dom inte är editade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Skrattar åt alla era failande försök att editera bilder. Den enda som e riktig e sylars, för när man kommer upp i 100,000+ så blir det komman vilket inget av era har.. Kul spel, men jag suger på det XD Jag har gjort 3,4 miljarder, och inga editade bilder från mig iaf. Hur ska jag bevisa att dom inte är editade? Jag är vittne på att du talar sanning iaf. ;) Yodaeee: Jag skrattar åt dig. Det blir inget kommatecken, och Sylars bild hade inte heller det... 1164530 nu. Redigerat 15 Augusti 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag suger, fick bara 910 som högsta poeng. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.