Aircondition Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 nej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara. Men det är ju olika spel, gör inte det skillnaden? shrek o battlefield är ju olika spel. Varför är då CS och Half-Life-serien i samma forum? För att det är samma engine... Frågan var retorisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 (redigerat) Det enda vi kan göra är att be admin att lägga till "Team Fortress 2" till "Half-Life & Half-Life 2 samt CS". Redigerat 13 Augusti 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Men varför göra nått sånt onödigt? Det stod "samt dess moddar..." eller nått, Och TF2 går på HL2 engine :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Madowx Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 nej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara. Men det är ju olika spel, gör inte det skillnaden? shrek o battlefield är ju olika spel. Varför är då CS och Half-Life-serien i samma forum? För att det är samma engine... Så det du menar är att alla spel med samma engine borde ligga under samma kategori? isf så borde det ligga väldigt många spel i quake kategorin eftersom det är förmodligen en av de mest använa motorerna som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag ser inga TF2 trådar i PC forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Att byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé. Då blir inte heller namnet lika långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Att byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé. Då blir inte heller namnet lika långt. Det kan jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 I "half-life forumet" finns det mest bara CS 1.6, CS:S och GMOD trådar. Typ ingen svarar på TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Att byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé. Då blir inte heller namnet lika långt. Det kan jag hålla med om. Det kan jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Att byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé. Då blir inte heller namnet lika långt. Det kan jag hålla med om. Det kan jag också. samma här. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Det skulle vara trevligt med Team Fortress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 (redigerat) Det skulle vara trevligt med Team Fortress.Du spelar ju inte enns det <_< Redigerat 21 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.