Whisper Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Om man missar en nyckel i Vatten Templet, måste man göra om allt då? :( det går väl inte att sänka vatten nivån igen eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zelda_Majoras_Mask_ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Tja jag är inte säker inte för att göra dig ledsen men jag fick göra om den två gånger för jag missade en :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whisper Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Det kan nog vara lite lättare för mig (har Emulator)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 har du tagit nycklen som man finner när man möter sig själv.. där finns en timekud som du spelar bort och hoppar ner i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Emulator är ju fusk. man kan ju flyga och allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Det kan nog vara lite lättare för mig (har Emulator)... Emulatorer är olagliga!zelda.com Det är på engelska men du kan i alla fall få en walktrough Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Om man missar en nyckel i Vatten Templet, måste man göra om allt då? :( det går väl inte att sänka vatten nivån igen eller? :blink: Det går alltid att höja och sänka vattennivån. Totalt finns det tre nivåer. Du behöver inte göra om allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 för att sänka vattnet går du till ett sånt där blått konstigt märke som är på väggen sen spelar du zeldas lullaby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Emulator är ju fusk. man kan ju flyga och allt Haaaaaaaaaaaaa, Flygaaaaaa!!!Du är galen!!!!Hhahha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Om man missar en nyckel i Vatten Templet, måste man göra om allt då? :( det går väl inte att sänka vatten nivån igen eller? :blink: Vad Är Emulator? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det beror så på vilka dörrar du gått igenom och så. gå in på http://www.zelda.com/universe/walkthrough_z5.html det är en sida på engelska som det var någon som skrev. men som skrivet det beror så på men för att sänka vatten nivån helt och hållet så går du dit där du mötte ruto och upp flytupp så långt du kan. om du sedan kollar på väggen så finns det ett triforce märke. gå fram till det och spela zeldas lulleby. sedan om du ska ha en nivå högre upp så spelar du bara vid ett sådant märke igen. fast ett annat såklart :) allt står på den sidan som jag skrivit högre upp. lycka till! hoppas att du inte måste göra om allt igen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag har skrivit det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg