Schassen Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Mars 2004 ni får en massa spioner i datorn bara så ni vet.. du menar trojanska hästar eller hur? Citera
b3njo Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) ni får en massa spioner i datorn bara så ni vet..Då är det bara att ladda hem Adware :rolleyes: Redigerat 31 Mars 2004 av b3njo Citera
Schassen Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) Jag gjorde misstaget att ladda hem d och sen dess så har min dator inte varit sig själv.Jag slängde bort d för jag trodde att d skull lösa sig men d gjorde d inte så nu måste jag lämna in datorn på reperation *snyft* Så ett litet råd ladda inte ner Smileycentra,d kanske inte blir fel på alla datorer men man vet aldrig helt säkert Redigerat 31 Mars 2004 av Schassen Citera
Zrix Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Skrivet 31 Mars 2004 Jag gjorde misstaget att ladda hem d och sen dess så har min dator inte varit sig själv.Jag slängde bort d för jag trodde att d skull lösa sig men d gjorde d inte så nu måste jag lämna in datorn på reperation *snyft* Så ett litet råd ladda inte ner Smileycentra,d kanske inte blir fel på alla datorer men man vet aldrig helt säkert Använd ett virusskydd och ad-aware så borde datorn bli upprensad. Citera
Schassen Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2004 Då jag startar datorn så får jag upp ett fel meddelande om att en fil inte kan hittas (vilken vet jag inte). Sen ibland då jag statar datorn så blir d grått och man ser inte Windows ikonen. Jag funderar att formatera om hela datorn,d kanske hjälper Citera
Zrix Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Skrivet 31 Mars 2004 Om inget annat hjälper så prova med det. Citera
roxyIII Skrivet 1 April 2004 Rapport Skrivet 1 April 2004 jag hade smiley central men det funka bara på mejlen Citera
Schassen Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Skrivet 1 April 2004 Men datorn fungerar att använda som vanligt så egentligen så behöver jag inte bry mig så himla mycket. Men den dag då den inte går att starta så kanske man måste börja bry sig. Men jag får se hur jag gör,pappa tycker inte vi behöver göra nåt åt de så d är väl bäst att lyda honom. Citera
Heaz Skrivet 1 April 2004 Rapport Skrivet 1 April 2004 Jag har både 1.0 och 2.0. Och jag har "Adware". Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.