Hoppa till innehåll

Smileycentral


Schassen
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag gjorde misstaget att ladda hem d och sen dess så har min dator inte varit sig själv.Jag slängde bort d för jag trodde att d skull lösa sig men d gjorde d inte så nu måste jag lämna in datorn på reperation *snyft*

Så ett litet råd ladda inte ner Smileycentra,d kanske inte blir fel på alla datorer men man vet aldrig helt säkert

Redigerat av Schassen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde misstaget att ladda hem d och sen dess så har min dator inte varit sig själv.Jag slängde bort d för jag trodde att d skull lösa sig men d gjorde d inte så nu måste jag lämna in datorn på reperation *snyft*

Så ett litet råd ladda inte ner Smileycentra,d kanske inte blir fel på alla datorer men man vet aldrig helt säkert

Använd ett virusskydd och ad-aware så borde datorn bli upprensad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då jag startar datorn så får jag upp ett fel meddelande om att en fil inte kan hittas (vilken vet jag inte).

Sen ibland då jag statar datorn så blir d grått och man ser inte Windows ikonen.

Jag funderar att formatera om hela datorn,d kanske hjälper

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men datorn fungerar att använda som vanligt så egentligen så behöver jag inte bry mig så himla mycket.

Men den dag då den inte går att starta så kanske man måste börja bry sig.

Men jag får se hur jag gör,pappa tycker inte vi behöver göra nåt åt de så d är väl bäst att lyda honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...