thepokemon Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vart hittar man CARD KEY????man behöver den för att kunna öppna portar i saffron staden!!det finns en massa team rockets i ett hus där man ska öppna portar och man behöver en "card key"för att kunna öppna portarna!jag behöver hjälp... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 man ska få den av någon av gubbarna i team rocket. men jag minns inte vilken. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Den ligger som i e Poke boll som man hittar på någon våning någonstans.(tror jag!?) MVH The master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nu minns jag! du hittar den som en pokeball. på golvet. men det gäller att hitta den rätta teleportören. om du går runt i olika teleportörer så hittar du den snart! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Den är i våning fem! I en smal gång men du måste spöa en Rocket för satt få den! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 var hittar man rock smash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 På route 36.När du besegrat sudowoodo så ska du snacka med killen åt höger så ger han dig TM8:Rock smash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Du får card key i rockethuset, men du måste spöa en rocket som har arbok(tror jag) precis bredvid finns en teleport, gå in i den och sen tillbaka igen!!sen är det bara att gå åt höger och tada!!!!en pokeboll med cardkey!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 får man inte card key av en gubbe eller så blandar jag i hopp något :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Näe!!Det är i det första rocket huset! där du får grejen så du kan se spöken!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Näe!!Det är i det första rocket huset! där du får grejen så du kan se spöken!! Det heter Silph scope ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag har spöat båda dom dära i smala ingången!men dom står i vägen det går inte att komma förbi dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg