Proccito Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag har inget vin och min stad blir olycklig Jag har ett museum men inga saker att visa Kan någon hjälpa mig jag bor på en svavel ö Gud är Poseidons tempel på kodenater 100,70 Svara snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Köp vin, stjäl vin eller gör en ny stad nära din ö med vin. Finns många sätt att göra på. Att du inte har något i ditt museum beror på att du inte har föredrag med nån. Redigerat 12 Augusti 2008 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag försöker få födrag men inga svarar Jag kan inte göra en koloni men ska jag överge en av mina kolonier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag försöker få födrag men inga svarar Jag kan inte göra en koloni men ska jag överge en av mina kolonier kan du göra, eller ansök om kulturföredrag på andra öar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag försöker få födrag men inga svarar Jag kan inte göra en koloni men ska jag överge en av mina kolonier kan du göra, eller ansök om kulturföredrag på andra öar. andra öar? räcker det inte med dom p...jaha nu vet jag vad du menar om inte dom på min ö ger mig grejer (som jag antar att dom ska göra) så söka på andra öar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.