Hoppa till innehåll

Engineering Elr Enchanting Som Mage


Rekommendera inlägg

Med enchanting så kan du disenchanta för att käna pengar och enchanta dina ringar med 12 spelldmg på varje när du får hög skill, men med engineering som är lite dyrare att få upp i max level får du massa coola items som kan användas i pvp och pve, jag skulle valt engineering

 

Glöm inte att man kan ha 2 professions men jag antar att du har tailoring också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, om du inte vill köpa allt på auktions huset.

 

Jag tycker du ska skippa bägge två och köra på en gathering skill istället. Såslippe du få ont om pengar.

 

Jag har tailoring-skinning på min mage och jag känar inte så mycket på det, dessutom är jag rik men orkar inte skaffa ny profession :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drog min Engineerer skill från 1-375 på cirka två veckor. Kostade bara runt 1000g totalt.

Hatar att blizzard gör det så pass mycket lättare att levla, skilla, att helt enkelt spela spelet <.<

På min tid när jag spelade på warriorn, spenderade jag närmare 4000 guld på att levla min blacksmithing och över 2000 guld att levla engineering.

 

 

Hursomhelst tycker jag du ska ta engineering. Goggleserna du får är så j*vla overpowered.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...