NeedforSpeed Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag är en undead mage (icke twink), vilken ska jag ta engineering elr enchanting?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Med enchanting så kan du disenchanta för att käna pengar och enchanta dina ringar med 12 spelldmg på varje när du får hög skill, men med engineering som är lite dyrare att få upp i max level får du massa coola items som kan användas i pvp och pve, jag skulle valt engineering Glöm inte att man kan ha 2 professions men jag antar att du har tailoring också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 ja jag ahr tailoring men måste jag inte ha mining till engineering? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo, om du inte vill köpa allt på auktions huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo, om du inte vill köpa allt på auktions huset. Jag tycker du ska skippa bägge två och köra på en gathering skill istället. Såslippe du få ont om pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo, om du inte vill köpa allt på auktions huset. Jag tycker du ska skippa bägge två och köra på en gathering skill istället. Såslippe du få ont om pengar. Jag har tailoring-skinning på min mage och jag känar inte så mycket på det, dessutom är jag rik men orkar inte skaffa ny profession :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag drog min Engineerer skill från 1-375 på cirka två veckor. Kostade bara runt 1000g totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag drog min Engineerer skill från 1-375 på cirka två veckor. Kostade bara runt 1000g totalt.Hatar att blizzard gör det så pass mycket lättare att levla, skilla, att helt enkelt spela spelet <.<På min tid när jag spelade på warriorn, spenderade jag närmare 4000 guld på att levla min blacksmithing och över 2000 guld att levla engineering. Hursomhelst tycker jag du ska ta engineering. Goggleserna du får är så j*vla overpowered. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg