Hoppa till innehåll

Spore Ds


contra

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan du försöka använda stora bokstäver och punkter m.m. Orkar inte läsa som det ser ut nu.

Latmask..

 

"vem hadde tänkt och a det"? öh...ja jag tänker nog inte köpat, det värkar rätt trist

asså jag är en testare efter jag har spelat det och så så ska jag skriv speltester om det

 

Lär dig att skriva riktig svenska innan du gör några speltester om det då.

 

Han lär ju kunna skriva med storbokstav och punkt när han skriver med papper och penna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns den till PC också? Trodde bara att det var till Wii och DS!

 

DS versionen är en föränklad version och heter Spore Creatures. Den ser fortfarande snygg ut däremot.

Spore finns inte till Wii, dude!

 

spore ska kanske komma till wii, dude

 

ps. du måste vara efterbliven om du trodde att spore bara skulle komma till DS och wii:S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja du har alldeles rätt. Tror man att ett spel är nintendo exklusivt så måste man ha födds med en störning i järnan... <_<

pants down att du är 17 år-,- "järnan" btw, tror ni spore till DS kommer bli bra? det ser inte så ut iaf...

 

Det kommer att komma till ds och dator.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja du har alldeles rätt. Tror man att ett spel är nintendo exklusivt så måste man ha födds med en störning i järnan... <_<

pants down att du är 17 år-,- "järnan" btw, tror ni spore till DS kommer bli bra? det ser inte så ut iaf...

 

Det kommer att komma till ds och dator.

 

läste nånstans att det kanske ska komma till wii
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja du har alldeles rätt. Tror man att ett spel är nintendo exklusivt så måste man ha födds med en störning i järnan... <_<

pants down att du är 17 år-,- "järnan" btw, tror ni spore till DS kommer bli bra? det ser inte så ut iaf...

Det kommer att komma till ds och dator.

 

läste nånstans att det kanske ska komma till wii

 

Du kanske fick det från den här artikeln?

 

http://www.digitalbattle.com/2006/09/08/sp...ect-ds-and-wii/

 

De har dock nu konfirmerat att de inte har några planer på att göra en version till Wii vid själva releasen, men däremot så kan det dyka upp senare till konsolen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...