Khazar Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Jag spelade demot från Nintendo Channel. Det var tråkigt... /agree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Ja du har alldeles rätt. Tror man att ett spel är nintendo exklusivt så måste man ha födds med en störning i järnan... <_<pants down att du är 17 år-,- "järnan" btw, tror ni spore till DS kommer bli bra? det ser inte så ut iaf... Mm "h" tangenten kan krångla ibland. Jag spelade DS versionen, måste säga att grafiken kunde ha varit bätte. Men det var kul! Ska nog köpa den till dator doc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SegaSonic Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag har inte det, men jag kanke ska köpa det nån gång. :-| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag förväntade mig mer av spore till DS :( ,jag har redan gjort alla planeterna (6 st) men jag har inte hittat alla delarna, fusk etc.Men det är roligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Tycke själv de var tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 det här spelet är nog ett av dem tråkigaste spelen jag någonsin kört till DS ( efter digimon world: dusk lr vad det heter ) grafiken är puckad och allt är bara allmänt tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg