ELF Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Skrev det bara för att Intel har bättre kvalité. Men håller med dig Aircondition. Jag köpte ett 800 kronors graffekort och det är för dåligt. Skulle iaf ha satsat på ett för 1500kr. Jag har redan bytt ut en del i datorn och har förlorat pengar på att inte satsat på dyra delar från början... När det gäller datorer så ska man helst inte hålla sig till låg budget. Man ångrar sig snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 och vad gör man om man inte har några byggar skills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Förskaffa sig byggarskillz genom att träna den skillen eller be någon om hjälp. Jag tränade den skillen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 (redigerat) Det är enkelt att lära sig the basics. http://www.datorbyggarskolan.se och jo jag är ganska säker på att man behåller dual-channeln. intel pwnz amd anytime i prestanda, men AMD är ruskigt prisvärda. Redigerat 13 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 om jag byter ut dom delarna i wAcko's kundvagn, kommer jag behöva installera nytt operativsystem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Det är enkelt att lära sig the basics. http://www.datorbyggarskolan.se och jo jag är ganska säker på att man behåller dual-channeln. intel pwnz amd anytime i prestanda, men AMD är ruskigt prisvärda. Inte i grafikkort. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 om jag byter ut dom delarna i wAcko's kundvagn, kommer jag behöva installera nytt operativsystem då?Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 vad kostar ett operativsystem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Beror på vilket du ska använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Mitt tips är att låna en kompis operativsystem. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Beror på vilket du ska använda. helst XP, beror på prisskillnaden :) Mitt tips är att låna en kompis operativsystem. ;) Går det? kan man använda samma skiva på mer än en dator? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Mitt tips är att låna en kompis operativsystem. ;) Går det? kan man använda samma skiva på mer än en dator? :o Klart... Skivan förstörs inte efter första användningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.