Gäst ihabba123 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 (redigerat) Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: blivit 60 defence: blivit 52 atack: blivit 53 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm rune chainbody rune platelegs adamant spikeshield granite maul och rune scimitar amulet of power explorer ring och jag är väldigt fattig 10k Redigerat 14 Augusti 2008 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Först av allt ska du göra dragon slager och byta till en Rune pl8, Sen ska du träna på experiments eller rock crabs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: 54 defence: 50 atack: 51 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm rune chainbody rune platelegs adamant spikeshield granite maul och rune scimitar amulet of power explorer ring och jag är väldigt fattig 10k göra d slayer först -_- och du kan träna på i strong hoald of secerut eller vad den heter och tråäna där det gör jag p.S jag gjorde d slayer på lvl 37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: 54 defence: 50 atack: 51 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm - Bra rune chainbody - Byt till plate. (D slayer) rune platelegs - Bra adamant spikeshield - Byt till rune kite eller berserker (Helst kite) granite maul och rune scimitar - Bra amulet of power - Bra explorer ring - Bra och jag är väldigt fattig 10k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: 54 defence: 50 atack: 51 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm - Bra rune chainbody - Byt till plate. (D slayer) rune platelegs - Bra adamant spikeshield - Byt till rune kite eller berserker (Helst kite) granite maul och rune scimitar - Bra amulet of power - Bra explorer ring - Bra och jag är väldigt fattig 10k Varför helst kite??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: 54 defence: 50 atack: 51 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm - Bra rune chainbody - Byt till plate. (D slayer) rune platelegs - Bra adamant spikeshield - Byt till rune kite eller berserker (Helst kite) granite maul och rune scimitar - Bra amulet of power - Bra explorer ring - Bra och jag är väldigt fattig 10k Varför helst kite??? Snyggare... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 (redigerat) Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: 54 defence: 50 atack: 51 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm - Bra rune chainbody - Byt till plate. (D slayer) rune platelegs - Bra adamant spikeshield - Byt till rune kite eller berserker (Helst kite) granite maul och rune scimitar - Bra amulet of power - Bra explorer ring - Bra och jag är väldigt fattig 10k Varför helst kite??? Snyggare... :P Men sämre lol Kom på en sak till, skaffa ebrserker helmet Redigerat 13 Augusti 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Hellhounds, Rock crabs, Yak, Ankous, Spiders. <-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Han verkar vara f2p... Så: Hobgoblins. Skeletons lvl 53 (Stronhold of Sec, 2:a våningen.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 FAKTISKT ÄR JAG pfp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 FAKTISKT ÄR JAG pfpOkej, då var det ju mycket enklare... Expeiments har jag hört är bra, fast ger endast 400 xp styck visserligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Han verkar vara f2p... Så: Hobgoblins. Skeletons lvl 53 (Stronhold of Sec, 2:a våningen.) Han ahr en g maul FAKTISKT ÄR JAG pfpOkej, då var det ju mycket enklare... Expeiments har jag hört är bra, fast ger endast 400 xp styck visserligen. Vadå bara??? dom har 100 liv!!! finns inet många monster med så mkt liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg