Hoppa till innehåll

Träna Min Combat

Gäst ihabba123

Rekommendera inlägg

FAKTISKT ÄR JAG pfp

Okej, då var det ju mycket enklare... Expeiments har jag hört är bra, fast ger endast 400 xp styck visserligen.

Vadå bara??? dom har 100 liv!!! finns inet många monster med så mkt liv

Kanske inte så många i hans storlek (Eller hur man säger)... Men Dragons har väl en hel del fler liv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

FAKTISKT ÄR JAG pfp

Okej, då var det ju mycket enklare... Expeiments har jag hört är bra, fast ger endast 400 xp styck visserligen.

Vadå bara??? dom har 100 liv!!! finns inet många monster med så mkt liv

Kanske inte så många i hans storlek (Eller hur man säger)... Men Dragons har väl en hel del fler liv...

Ehh nej!! hundra e skit mkt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp.

strenght: blivit 60

defence: blivit 52

atack: blivit 53

Magic: 36

prayer: 28

range: Noob 1-16

Rustning:

rune fullhelm

rune chainbody

rune platelegs

adamant spikeshield

granite maul och rune scimitar

amulet of power

explorer ring

och jag är väldigt fattig 10k

Okey skit i vad alla säjer och gör fremnik trial samt Lost city, sen köper du granite body och berserker helmet, och ett d long. Sen ska du dra till watherbirth island och döda rock crabs lvl 13 med mkt liv(och där ska du skaffa 60 atk för ditt d long.)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

coolt men titta min Gubbe gissa hur jag fick Kläder gå till varrock sen gå till en Butik med Kläder om du ser dem med magi så da dem jag tog svarta det var lätt få tag i kläderna svarta Svärdet men det syns inte för jag dansade och jag hade en Bronst Skydd asså en stor inte fyr kantiga det är Bronse KitesShield Och jag är lvl 30 i combat det betyder jag e lvl 30 och har röd kappa

adda mej jag heter dragon_wo4

Runescape.bmp

Redigerat av 1xon1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...