Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 FAKTISKT ÄR JAG pfp Okej, då var det ju mycket enklare... Expeiments har jag hört är bra, fast ger endast 400 xp styck visserligen. Vadå bara??? dom har 100 liv!!! finns inet många monster med så mkt liv Kanske inte så många i hans storlek (Eller hur man säger)... Men Dragons har väl en hel del fler liv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 FAKTISKT ÄR JAG pfp Okej, då var det ju mycket enklare... Expeiments har jag hört är bra, fast ger endast 400 xp styck visserligen. Vadå bara??? dom har 100 liv!!! finns inet många monster med så mkt liv Kanske inte så många i hans storlek (Eller hur man säger)... Men Dragons har väl en hel del fler liv... Ehh nej!! hundra e skit mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Gör dragon slayer och sedan skaffar du dig Rune Pl8 sen kan du döda moss giants. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Gör dragon slayer och sedan skaffar du dig Rune Pl8 sen kan du döda moss giants och bli idiot. O.o Först av alla ska du inte göra dragon slager och byta till en Rune pl8, Sen ska du Inte träna på experiments eller hard rock crabs.ööööh ? vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: blivit 60 defence: blivit 52 atack: blivit 53 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm rune chainbody rune platelegs adamant spikeshield granite maul och rune scimitar amulet of power explorer ring och jag är väldigt fattig 10k Okey skit i vad alla säjer och gör fremnik trial samt Lost city, sen köper du granite body och berserker helmet, och ett d long. Sen ska du dra till watherbirth island och döda rock crabs lvl 13 med mkt liv(och där ska du skaffa 60 atk för ditt d long.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lawko127 Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 jo hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 (redigerat) coolt men titta min Gubbe gissa hur jag fick Kläder gå till varrock sen gå till en Butik med Kläder om du ser dem med magi så da dem jag tog svarta det var lätt få tag i kläderna svarta Svärdet men det syns inte för jag dansade och jag hade en Bronst Skydd asså en stor inte fyr kantiga det är Bronse KitesShield Och jag är lvl 30 i combat det betyder jag e lvl 30 och har röd kappa adda mej jag heter dragon_wo4 Runescape.bmp Redigerat 30 Augusti 2008 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Noob , jag har mystic för members , det kostar 190k (190 000) Alla min armor är 24 mill :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Noob , jag har mystic för members , det kostar 190k (190 000) Alla min armor är 24 mill :DLol ofta man sitter o skryter om full mystic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Noob , jag har mystic för members , det kostar 190k (190 000) Alla min armor är 24 mill :DLol ofta man sitter o skryter om full mystic... Noob , jag har dark mystic för members , det kostar 210k =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Noob , jag har mystic för members , det kostar 190k (190 000) Alla min armor är 24 mill :D Lol ofta man sitter o skryter om full mystic... Noob , jag har dark mystic för members , det kostar 210k =D Noob ja har d legs, dem kostar 800k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Noob , jag har full stripy pirate för members , det kostar 450gp alla min armor är 600gp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg