Hoppa till innehåll

Träna Min Combat

Gäst ihabba123

Rekommendera inlägg

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vet ni vart jag kan träna min combat? Är på lvl 70. Vill döda monster som ger mig bra med xp.

strenght: blivit 60

defence: blivit 50

attack: blivit 61

Magic: 46

prayer: 35

range: 28 <-- DÅLIGT

Rustning:

rune fullhelm

rune platebody

rune platelegs

rune kite

rune scimitar

amulet of strength

explorer ring

Har bara 141k (Märk väl att jag ändrade till mina stats rustning. M.m. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NOOOBS jag har full dragon förutom dragon sq shield och d chainbody so shut up mina armor är bättren noobs! :lol:

Lol, full dragon är när du har: Dragon legs, dragon chainbody, dragon sq. sheild och dragon med. helm. Man måste inte ha dragon boots för att ha full dragon. Och jag kna garantera dig att min armour är bättre än din. Btw, håll er till ämnet.

Ihabba, jag skulle träna strength och defence om jag var du. Kanske satsa på 70 str och 60 defence. Om du ska träna str köp en rune 2h och om du ska träna att eller defence ska du ha en rune scimmy. När du är nöjd med din cb lvl så tipsar jag dig att träna range till 60-70.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NOOOBS jag har full dragon förutom dragon sq shield och d chainbody so shut up mina armor är bättren noobs! :lol:

Lol, full dragon är när du har: Dragon legs, dragon chainbody, dragon sq. sheild och dragon med. helm. Man måste inte ha dragon boots för att ha full dragon. Och jag kna garantera dig att min armour är bättre än din. Btw, håll er till ämnet.

Ihabba, jag skulle träna strength och defence om jag var du. Kanske satsa på 70 str och 60 defence. Om du ska träna str köp en rune 2h och om du ska träna att eller defence ska du ha en rune scimmy. När du är nöjd med din cb lvl så tipsar jag dig att träna range till 60-70.

Man ska ha dragon full helmet!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ha dragon full helmet!!

Den räknas inte in i full dragon armorn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...