PussyCat Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Noob, jag har full clothing det får man i början, det kostar 0 gp på Tutorial Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Noob, jag har full clothing det får man i början, det kostar 0 gp på Tutorial Island.W00t!!! Den måste jag oxå skaffa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Bräcker er alla med Chef's hat! En sålde den till mig för 3K, men han sa att det bara fanns 50 i RuneScape och att den var värd 30M!!! :cool: lol... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Noob, jag har full clothing det får man i början, det kostar 0 gp på Tutorial Island. Woow! :o Den måste vara unik! Tut island används ju inte ens längre! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Bräcker er alla med Chef's hat! En sålde den till mig för 3K, men han sa att det bara fanns 50 i RuneScape och att den var värd 30M!!! :cool: lol... W00t, då e ja rik!!! jag har 4 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Vet ni vart jag kan träna min combat? Är på lvl 70. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: blivit 60 defence: blivit 50 attack: blivit 61 Magic: 46 prayer: 35 range: 28 <-- DÅLIGT Rustning: rune fullhelm rune platebody rune platelegs rune kite rune scimitar amulet of strength explorer ring Har bara 141k (Märk väl att jag ändrade till mina stats rustning. M.m. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 jag har rune set men jag ahr plateges platebody och full helm och adamant berseker shield Explore ring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 NOOOBS jag har full dragon förutom dragon sq shield och d chainbody so shut up mina armor är bättren noobs! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 OffT:Men LOL! Om du inte har d chain har du ju inte FULL dragon lol! Jag har också d boots d lags och med helm men det är inte full armour OnT:Bra levla högre så blir det ett bra acc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 NOOOBS jag har full dragon förutom dragon sq shield och d chainbody so shut up mina armor är bättren noobs! :lol: Lol, full dragon är när du har: Dragon legs, dragon chainbody, dragon sq. sheild och dragon med. helm. Man måste inte ha dragon boots för att ha full dragon. Och jag kna garantera dig att min armour är bättre än din. Btw, håll er till ämnet. Ihabba, jag skulle träna strength och defence om jag var du. Kanske satsa på 70 str och 60 defence. Om du ska träna str köp en rune 2h och om du ska träna att eller defence ska du ha en rune scimmy. När du är nöjd med din cb lvl så tipsar jag dig att träna range till 60-70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 NOOOBS jag har full dragon förutom dragon sq shield och d chainbody so shut up mina armor är bättren noobs! :lol: Lol, full dragon är när du har: Dragon legs, dragon chainbody, dragon sq. sheild och dragon med. helm. Man måste inte ha dragon boots för att ha full dragon. Och jag kna garantera dig att min armour är bättre än din. Btw, håll er till ämnet. Ihabba, jag skulle träna strength och defence om jag var du. Kanske satsa på 70 str och 60 defence. Om du ska träna str köp en rune 2h och om du ska träna att eller defence ska du ha en rune scimmy. När du är nöjd med din cb lvl så tipsar jag dig att träna range till 60-70. Man ska ha dragon full helmet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 NOOOBS jag har full dragon förutom dragon sq shield och d chainbody so shut up mina armor är bättren noobs! :lol: Lol, full dragon är när du har: Dragon legs, dragon chainbody, dragon sq. sheild och dragon med. helm. Man måste inte ha dragon boots för att ha full dragon. Och jag kna garantera dig att min armour är bättre än din. Btw, håll er till ämnet. Ihabba, jag skulle träna strength och defence om jag var du. Kanske satsa på 70 str och 60 defence. Om du ska träna str köp en rune 2h och om du ska träna att eller defence ska du ha en rune scimmy. När du är nöjd med din cb lvl så tipsar jag dig att träna range till 60-70. Man ska ha dragon full helmet!! Den räknas inte in i full dragon armorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg