Hoppa till innehåll

Tv-spelsprogram?

Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Kom nyss på att tänka att förut har jag sett lite olika Tv-spelprogram, men inte nu på länge. Nu undrar jag på vilken/vilka kanaler det går Tv-spelsprogram på och gärna tiderna också.

Tror inte det går några på svensk TV just nu, ska dock finnas spelkanaler från USA. Dessa kan du b.la. se på youtube eller streama dem illegalt via en hemsida, men mer än så säger jag inte då jag inte uppmanar till brott.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade detta via Gameplays hemsida:

Gameplay

Vecka 29 kan du börja se vårens alla höjdpunkter från spelens värld. Varje måndag - fredag 18.30 guidas du av programledaren Christer Engström och spelexperten Victor Leijonhufvud i de viktigaste händelserna och de bästa spelen från våren 2008. Intervjuer med spelutvecklare, recensioner av senaste spelsläppen och mycket mer.

Sänds: måndag - onsdag 18.30.

Alltså sänds det ju just nu på måndagar - onsdagar kl. 18.30. Man får ta och kolla in om det är nåt att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...