Sidney Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Hej! Kom nyss på att tänka att förut har jag sett lite olika Tv-spelprogram, men inte nu på länge. Nu undrar jag på vilken/vilka kanaler det går Tv-spelsprogram på och gärna tiderna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Hej! Kom nyss på att tänka att förut har jag sett lite olika Tv-spelprogram, men inte nu på länge. Nu undrar jag på vilken/vilka kanaler det går Tv-spelsprogram på och gärna tiderna också. Tror inte det går några på svensk TV just nu, ska dock finnas spelkanaler från USA. Dessa kan du b.la. se på youtube eller streama dem illegalt via en hemsida, men mer än så säger jag inte då jag inte uppmanar till brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 http://www.channelchooser.com/ leta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Finns ett program som heter Gameplay som ska börja till hösten som går på TV7. Vet inte när men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Hittade detta via Gameplays hemsida: Gameplay Vecka 29 kan du börja se vårens alla höjdpunkter från spelens värld. Varje måndag - fredag 18.30 guidas du av programledaren Christer Engström och spelexperten Victor Leijonhufvud i de viktigaste händelserna och de bästa spelen från våren 2008. Intervjuer med spelutvecklare, recensioner av senaste spelsläppen och mycket mer. Sänds: måndag - onsdag 18.30. Alltså sänds det ju just nu på måndagar - onsdagar kl. 18.30. Man får ta och kolla in om det är nåt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Engström!? Det var ett FINT efternamn det (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Det finns ett rent s*taniskt program som heter I, Videogame och går på Discovery ibland. Men det är så fruktansvärt idiotiskt och förolämpande mot hardcore gamers att ingen borde se på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Kollade nyss om jag hade Kanal 7 (som jag var nästan säker på att jag hade) och gissa vad, jag hade den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Är inte Tv7 gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Bara för att en kanal är gratis betyder det inte att alla kan ta emot den. Jag har Canal Digital och jag kan t'ex: inte ta emot Kanal 6 fast det är en gratiskanal. Det beror på att Canal Digital inte tar in den kanalen eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Bara för att en kanal är gratis betyder det inte att alla kan ta emot den. Jag har Canal Digital och jag kan t'ex: inte ta emot Kanal 6 fast det är en gratiskanal. Det beror på att Canal Digital inte tar in den kanalen eller nåt sånt. kanal 6 ägs av viasat det är ingen fri kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Hade visst Tv7. Jag hade kollat på någon kanal som hette Tv7, men det var typ någon utlänsk kanal som vi inte har. Hittade en annan kanal som hette Aftonbladet TVv7 och det är den svenska Tv7. Då var det problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.